Royal Rangers Polska w ramach projektu ROHiS wdraża nowy system do zarządzania organizacją harcerską – ERP Scout.
System ERP Scout zapewnia organizacji RRP m.in. moduły:
- Stronę internetową organizacji – kompletna strona www zintegrowana z modułami strefy organizacyjnej (dla skautów, rodziców i instruktorów)
- Członkostwo – zarządzanie aktualną listą członków organizacji
- Jednostki organizacyjne – zarządzanie jednostkami od zastępów i szóstek po okręgi
- Kadry – zarządzanie wolontariuszami, pracownikami etatowymi oraz osobami funkcyjnymi (od zastępowych po komendę główną)
- Zespoły – zarządzanie zespołami organizacyjnymi i programowymi (stałymi i akcyjnymi)
- Służba – automatyczne naliczanie i raportowanie przebiegu służby kadry organizacji
- Rozkazy – automatyczne tworzenie rozkazów w modułach na wszystkich poziomach organizacji
- Aktywność – zarządzanie działaniami – kalendarze i plany pracy jednostek, zbiórki, biwaki, obozy, akcje, szkolenia
- Komunikacja – korespondencja, dzielenie dokumentów, zdalna praca zbiorowa
- Sprawności – zarządzanie sprawnościami na wszystkich poziomach trudności i we wszystkich grupach metodycznych
- Stopnie – zarządzanie stopniami skautowymi oraz instruktorskimi (Komisje, Kapituły, nominacje)
- Szkolenia – zarządzanie szkoleniami on-line i stacjonarnymi: kadra, materiały, uczestnicy, testy, zaliczenia, certyfikaty
- Uprawnienia – zarządzanie rolami w systemie i zespołami ról dla osób funkcyjnych w organizacji
- Informacje – zarządzanie aktualnościami, newsletterem, relacjami, formularzami kontaktowymi
- Materiały – zarządzanie wypracowanymi narzędziami w organizacjach: podręczniki, skrypty, pliki
- Bazy wiedzy – programy: biwaków, obozów, akcji, konspekty: zbiórek, gier i zabaw, poselstw, gawęd, harców, pląsów itp.
- Magazyn – narzędzie dla kwatermistrzów do zarządzania magazynami jednostek
- Księgowość – zarządzanie projektami w jednostkach i organizacją jako całością
- Finanse – składki, ulgi, faktury, podgląd rozliczeń członków organizacji z podziałem na jednostki
- Zestawienia – tworzenie sprawozdań z aktywności, list uczestników, osiągnięć w jednostkach, godzin służby itp.
- Aplikacja mobilna – szybki dostęp do zasobów i modułów systemu z poziomu aplikacji mobilnej
Więcej informacji na temat projektu można przeczytać na stronie: www.facebook.com/erpscout